Leveransevilkår

Leveransetid

Vi har de fleste varene på lager, og vi vil normalt levere pakken i posten neste virkedag.  Leveringstiden blir da normalt 1-3 dager, avhengig av posten eller Brings  leveringsevne. Varer som vi bestiller fra leverandør når bestillingen din kommer, har normalt 5 -14 virkedagers leveringstid.

Vi sender alltid varer som er på lager med en gang. Dersom varer på samme bestilling ikke er på lager, deler vi opp bestillingen din i to forsendelser. Du betaler selvfølgelig ingenting ekstra for slike eventuelle del-forsendelser.

I ferie og høytider kan det være 2-3 dagers lengre leveringstid.

Vi tar forbehold om at vi OG vår leverandør KAN vøre utsolgt for enkelte varer.  Du vil da umiddelbart bli kontaktet og pengene refudnert.

Du betaler IKKE frakt ved utsendelse av varer fra oss!

Ordrebekreftelse

Når vi har mottatt bestillingen din sender vi deg en bekreftelse per e-post med informasjon om bestillingen du har gjort. Kontroller alltid ordrebekreftelsen slik at alt ser korrekt ut. Skulle det være noe du lurer på, kontakt kundeservicen vår snarest. Ta gjerne vare på ordrebekreftelsen din slik at du har den ved eventuelle spørsmål til kundeservice. Kontakter du kundeservice er det bra å ha kundenummer eller ordrenummer som referanse. Om du vil endre eller avbestille en bestilling skal du kontakte kundeservice umiddelbart. Vær oppmerksom på at det i mange tilfeller ikke vil være mulig å annullere eller endre en bestilling da bestillingene blir sendt til pakking forholdsvis raskt. Vær oppmerksom på at ordrebekreftelse og leveransebekreftelse ikke er det samme. Leveransebekreftelsen sendes først ut når bestillingen din har blitt pakket og skal forlate lageret vårt.

Salg og tilbud

Prisene på salgsvarer gjelder så lenge artikkelen finnes på lageret. Øvrige tilbud gjelder så lenge artikkelen finnes på lageret, så lenge vi ikke informerer om noe annet. Etter avsluttet salgsperiode kan prisene endres tilbake til ordinær pris.

Vi reserverer oss for at varen blir utsolgt og for prisfeil som kan oppstå. Av og til kan det hende at en vare du bestiller er utsolgt. Denne varen vil bli restnotert i maks 5 dager. Det vil si at vi venter for å se om varen kommer inn til oss på nytt. Vi sender deg en informasjonsmail om dette i løpet av 1-3 virke-dager. Kontakt da kundeservice om du ønsker å endre bestillingen, om du ønsker å annullere restnoteringen, eller om du har spørsmål om leveringstid etc. Vi sletter bestillingen etter 5 virke-dager eller om produsenten ikke kan levere varen.

Reklamasjon

Vi garanterer at varene du har bestilt er feilfrie ved levering. Hvis du mottar en defekt eller feilsendt vare, vennligst kontakt vår kundeservice så snart som mulig, men ikke senere enn 14 dager hvis varen er skadet ved levering. Selvfølgelig står vi for fraktkostnaden ved feilsending og reklamasjon.

Obs!

Ved en reklamasjon undersøker vi hva som er feil med produktet, i visse tilfeller må vi sende produktet til leverandøren for at de skal undersøke produktet. Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger som kunde.

Transport

Marinka Gruppen AS sender alle sine pakker med Posten og Bring. Om varen blir skadet eller blir borte under transporten til kunden, er Marinka Gruppen AS ansvarlig, men du må gi beskjed til Posten eller Bring med en gang du oppdager skader når du henter pakken. Du må også kontakte kundeservice angående skadet/bortkommet pakke innen 14 dager. Om varen blir skadet eller blir borte ved retur til Marinka.no er det kunden som er betalingsansvarlig.

Når returen er registrert sender vi en bekreftelse via e-post med informasjon om hvilke varer vi har mottatt.

Uavhentede pakker

For alle pakker som ikke hentes ut debiterer vi en avgift på 149 kr. Dette tilsvarer kostnaden for å sende pakken til deg (ekspedisjonsavgift, returfrakt og håndtering).

Har du angret deg når pakken er sendt fra oss må du hente ut pakken på utleveringsstedet og returnere den til oss.

Om pakken din ikke hentes ut og isteden returneres av utleveringsstedet blir dette registrert automatisk etter at fristen har gått ut og du blir debitert for kostnadene.

Personvern

Du kan enten logge deg inn på din konto så du slipper å registrere kontakt informasjonen din på nytt, eller handle uten innlogging.  Din kontakt informasjon vil ikke bli distribuert eller solgt til en tredje part, enn eventuelt vår distributør.  Mail adresser vil kun bli benyttet med kontakt mellom deg og marnika.no.  All informasjon om deg vil bli oppbevart ifølge norsk lov.

Betalingstransaksjoner

Marinka Gruppen er ansvarlig for betalingstransaksjonene gjennom vårt nettsted.  Vi benytter PayPal og DIBS som begge har trygge betalingsløsninger.  Vi benytter betalingsløsning gjennom kryptert side med SSL.

Velger du FAKTURA, vil vi legge til ett fakturagebyr på kr. 35.-.  Fakturaen blir sendt deg pr. mail.  Du vil motta varene omgående etter at din innbetaling er registrert.  Ved å benytte KID-nr. vil din innbetaling bli registrert raskere.