• Fri frakt over 500,-
  • Sendes innen 24 timer!
  • Returrett til 30 januar.

Returer & reklamasjoner

Marinka Gruppen AS (organisasjonsnummer 936 815 642)

Angrerett

Vi i Marinka vil selvfølgelig at du skal være fornøyd med varen din. Derfor har du alltid 30 dagers angrefrist  etter at du har mottatt varen fra oss.

For å returnere må produktet være ubrukt. Originalemballasje og eventuelle merkelapper skal henge på varene ved returen. Det er viktig at originalemballasje ikke er skadet. Truser, bikini bukser, benklær og enkelte andre varer er av hygieniske årsaker ikke mulig å prøve hjemme, disse er plombert. Plomberte varer må returneres med original plombering. Om varen returneres på en uforsvarlig måte har vi rett til å nekte refusjon. Hvis du har fått feil vare eller en defekt vare står vi selvsagt for returkostnaden. Følg steg 1 og steg 2 som forklart nedenfor for å returnere varer til oss.

Reklamasjon

Vi garanterer at varene du har bestilt er feilfrie ved levering. Hvis du mottar en defekt eller feilsendt vare, vennligst kontakt vår kundeservice så snart som mulig, men ikke senere enn 14 dager hvis varen er skadet ved levering. Selvfølgelig står vi for fraktkostnaden ved feilsending og reklamasjon.  Etter norsk lov har forbruker 2 års reklamasjonsfrist fra kjøpsdato.  Ved en sli reklamasjon vil vi vøre nødt til å sende produktet til våre leverandører for godkjenning.

Obs!

Ved en reklamasjon undersøker vi hva som er feil med produktet, i visse tilfeller må vi sende produktet til leverandøren for at de skal undersøke produktet. Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger som kunde.

 

Slik returnerer/reklamerer du varer til oss

#1 Bruk ordrenummeret som referanse:

Det er viktig at du legger ved angrerett skejma, so er sendt deg i mail med ordrebekreftelsen. NB:  SJEKK SØPPELPOST – av erfaring havner de ofte mailen der!  Finner du ikke skjema, så legg alltid en lapp i pakken med navn og ordrenummeret!  Deretter poster du varen (adresse under punkt 2).  Legg ved angrerettskjema hvor det tydelig står ordrenummer og ditt navn og adresse.  Dette så vi får tilbakeført beløpet vie den betalingsmåten du har benyttet.

Obs! Det er du som kunde som har det økonomiske ansvaret for at din retur kommer fram til oss.
Link til angreskjemaet: Angrefristsjema-Marinka

#2 Returfrakt adresse:

Skriv adressen direkte på pakken:
Returadresse:
Marinka AS
PB 27
1333 Kolsås

Du kan også levere eller bytte varen i en av våre butikker.  Enn så lenge må tilbakebetaling skje via betalingsmåten du har benyttet, og ikke utbetalt i butikkene.  Ønsker du å bytte en vare, så bestiller du den størrelsen / varen du ønsker, og returnerer den du ikke ønsker.  Så refunderer vi beløpet for varen når vi mottar pakken.

#3 Forsendelsen – Mål og vekt:

Om returpakken overstiger 2 kg så kan du dele den i flere pakker.
Maksimalt mål for brev:
Lengde: 600 mm
Bredde + Lengde + Tykkelse: 900 mm
Tyngste vekt er: 2 kg.
Hvis du har flere spørsmål angående dette, vennligst kontakt vår kundeservice.

Disse reglene gjelder for kjøp av varer i nettbutikken. I våre fysiske butikker gjelder egne bytteregler. 

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid.  Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  500  eller www.forbrukerradet.no.

3 thoughts on “Returer & reklamasjoner

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.