FAQ

Under er en oversikt over de mest stilte spørsmålene hos oss, men finner du fortsatt ikke det du leter etter er det bare å kontakte oss på e-post eller telefon

E-Post : [email protected]
Tlf: +47 22 12 00 63

Vår kundeservice er åpen: Mandag – Fredag: 9.00-15.30

Vi har som mål å svare på alle henvendelser innen 24 timer alle hverdager. Ta kontakt dersom du har spørsmål ang kjøp, din ordre, varer, størrelser, passform eller liknende.
Dersom du ønsker å komme i kontakt med en av våre butikker, se mer info under “butikker”



A . BESTILLING

1. Har dere varene tilgjengelig på lager?
Vi har de fleste varene på lager, og din bestilling vil som oftest sendes neste virkedag.
Dersom det står at varen du kjøper er i «restbestilling», betyr dette at vi for øyeblikket er utsolgt og venter på leveranse fra leverandør. Dersom dette forekommer, må du forvente 7-14 dagers lengere leveringstid.
Vi tar forbehold om at vi, og vår leverandør, kan være utsolgt for enkelte varer. Du vil da umiddelbart bli kontaktet og pengene refundert.

2. Kan jeg gjøre endringer i min bestilling?
Dersom du vil endre eller avbestille din bestilling må du kontakte kundeservice umiddelbart. Vær oppmerksom på at det i mange tilfeller ikke vil være mulig å annullere eller endre en bestilling da bestillingene blir sendt til pakking forholdsvis raskt

3. Hvor kan jeg legge inn min rabattkode?
Dersom du har en rabattkode skrives den inn i feltet der det står «kupongkode» i handlevognen

B. KUNDEKLUBB

1. Jeg ønsker å melde meg inn i kundeklubben og handle på nett, hvordan gjør jeg dette?

Klikk deg inn HER og fullfør disse stegene. Når du har meldt deg inn, må du opprette en Marinka konto. Du finner info nedenfor om hvordan du oppretter en konto.

2. Jeg er medlem, men får ikke benyttet meg av fordelene?

Dersom du ønsker å handle med bonus fordelene i nettbutikken må du også opprette en Marinka-konto:
Klikk deg inn HER og tast inn ditt telefonnummer i feltet øverst til venstre. Da skal du automatisk bli dirigert videre og få en femsifret kode tilsendt din telefon. Skriv inn denne koden i angitt felt, og du vil da få tilsendt kodepassord til din Marinka-konto.
Bruk din mail som brukernavn og tilsendt kode som passord for å logge inn (du kan endre passord under “kontodetaljer” på Min Konto).

Dersom du har en rabattkode, kan du føre inn denne i feltet “Rabattkode -> Skriv Kupongkode”. Du finner feltet i handlevognen under “Total”.

3. Kan jeg benytte meg av kupongene på salgsvarer?

Du kan ikke kombinere din 10% velkomst bonus med salgsvarer, men de andre rabatt kupongene kan brukes.

C. BETALING

1. Er det trygt å handle på www.marinka.no?
www.marinka.no benytter Vipps, PayPal, DIBS eller dintero, som alle har trygge betalingsløsninger. Vi benytter betalingsløsning gjennom kryptert side med SSL1.

2. Når vil beløpet bli trukket?
Vi vil reservere kjøpesummen via din valgte betalingsform ved bestilling, og belaster deg samme dag varen blir sendt fra oss

D. LEVERANSE

1. Hvor mye koster frakten?
Alle kundeklubbmedlemmer får gratis frakt, uavhengig av ordrebeløp.
Dersom du ikke ønsker å bli medlem i vår kundeklubb koster frakten 55 kroner for alle bestillinger under 500 kroner.

2. Blir hele ordren sendt i én pakke?
Vårt varelager er fordelt på flere lokasjoner, og det kan forekomme at vi må pakke ordren i flere leveranser.
Dette vil du eventuelt få beskjed om via e-post og du vil ikke bli belastet noe ekstra.

3. Når kan jeg forvente min bestilling?
Vi sender ordre med Postens tjeneste «Pakke i postkasse» – Posten lover 1-3 dagers leveringstid. I høytider kan dette avvike.

4. Hvor vil min bestilling bli levert?
Du vil motta varene i din postkasse, men dersom pakken er for stor vil den bli levert til nærmeste hentested. Huk av «pose på døren» i handlevognen dersom du ønsker pakken levert på din dørmatte.

E. BYTTE/RETUR

1. Kan jeg bytte varene jeg har kjøpt på marinka.no?
Du kan til enhver tid bytte dine varer i en av våre butikker.
Dersom du ønsker å bytte varer via nettbutikken, sender du varen i retur og legger inn en ny bestilling på ønsket produkt. Se mer under frakt – bytte – retur.

2. Hvordan returnerer jeg varene kjøpt på marinka.no?
Du har 30 dagers åpent kjøp på alt du kjøper hos www.marinka.no.
Du kan returnere varer via posten eller i en av våre butikker.
Se mer informasjon under frakt-bytte-retur.

3. Kan jeg returnere alle type varer hos dere?
Av hygieniske årsaker vil enkelte varer være plombert. Det er da viktig at plomberingen ikke er brutt dersom du ønsker å bytte eller returnere. Dette gjelder varer som truser, bikinitruser, strømpebukser, badedrakter og sokker.
Dersom varen returneres på en uforsvarlig måte, har vi rett til å nekte refusjon.
For at en retur skal bli godkjent må produktet være ubrukt med originalemballasje og tilhørende merkelapper hengene på.

F. PRISER

1 . Er det samme priser i Marinka Butikkene og www.marinka.no?
Det er i utgangspunktet samme priser i våre butikker og nettbutikk, men kampanjer og tilbud i vår nettbutikk kan avvike fra kampanjer og tilbud i butikkene – og motsatt.

G. SIKKERHET

1. Blir mine personopplysninger lagret hos Marinka?
For å kunne sende deg din ordre trenger vi fornavn, etternavn, e-post, gateadresse, postnummer og telefon. Opplysningene deles ikke med andre.
Du velger selv om du ønsker å opprette en konto for å få bedre oversikt over dine kjøp.
Du har alltid mulighet til å slette din bruker i fremtiden.

2. Vil jeg motta markedsføring fra dere hvis jeg oppgir telefonnummer og e-mail?
Vi trenger nummer og mail for å sende varene til deg, men du vil ikke motta markedsføring dersom du ikke har godtatt betingelsene for dette.
Du kan finne mer info under “betingelser”.

Handlekurv